Duyuru
ÖYP Araştırma Görevlilerinin “Proje Gideri” Harcamalarına İlişkin Duyuru
11 Ocak 2021 | 14:28

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından Üniversitemize kaynak aktarımı yapılan ÖYP Araştırma Görevlileri aşağıda belirtilen hususlara dikkat ederek 12 Ocak -29 Ocak 2021 tarihleri arasında talepte bulunabilirler.

Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Bireysel Malzeme Alımları

Bilişim Malzemesi İhtiyaç Formu 2021

Kimyasal Malzeme İhtiyaç Formu 2021

Hizmet Alımı İhtiyaç Formu 2021

Diğer Malzeme İhtiyaç Formu 2021

Tatbiki İmza Formu 2021

AÇIKLAMALAR

  • Malzeme talep gerekçesi ayrıntılı bir şekilde yazılıp danışman tarafından imzalanarak talep formuna eklenmelidir.
  • Mezun olan ve mezun olacak durumda olanların talepleri alınmayacaktır.
  • Ödenek aşımı olmaması için bir malzeme alımı tamamlanmadan başka bir malzeme talebinde bulunamayacaklardır. Aksi takdirde alım yapılmayacaktır.
  • Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Malzeme talep etmek isteyen araştırma görevlileri piyasa araştırmalarını kendisi ve danışmanı ile birlikte yapacağından Tatbiki İmza Formunun doldurulması ve imzalanması gerekmektedir.
  • Talepler covid 19 salgını nedeniyle e-mail yoluyla alınacaktır.
  • Talep edilen formlar elektronik ortamda doldurulup imzalar tamamlandıktan sonra taranarak pdf formatında oyp@gazi.edu.tr adresine mail olarak gönderilecektir.
  • Talebinizin ulaştığına dair size 2 iş günü içesinde bilgilendirme e-maili gönderilecektir.

 

background image