Duyurular

ÖYP ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN “PROJE GİDERLERİ” HARCAMALARINA İLİŞKİN DUYURU

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından Üniversitemize kaynak aktarımı yapılan ÖYP Araştırma Görevlileri aşağıda belirtilen hususlara dikkat edilerek talepte bulunabilirler.

 

ÖNEMLİ NOTLAR:

* Kaynak aktarımı yapıldıktan sonra mezun olan ve mezun olacak durumda olanların talepleri alınmayacaktır.

* Ödenek aşımı olmaması için Bilişim Malzemesi talebinde bulunanlar malzeme alımı tamamlanana kadar diğer malzeme talebinde bulunamayacaklardır. Aksi takdirde alım yapılmayacaktır.

1.Bilişim Malzemeleri

Bilişim Malzemesi grubundan malzeme talep etmek isteyenler 15 Şubat-24 Şubat 2017 tarihleri arasında İlgili formu Koordinatörlüğümüze teslim etmesi gerekmektedir.

Not: Daha önce bu malzemelerden alan Arş.Gör. yeniden talepte bulunamayacaklardır. (Notebook Bilgisayar yada Ultrabook bilgisayardan sadece bir tanesi seçilmelidir.

Bilişim Malzemeleri İhtiyaç Formu

1.Tip 1 Notebook Bilgisayar

2.Tip 2 Ultrabook Bilgisayar

3.Kablosuz Klavye Mause Seti

4.Flash bellek 64 GB

5.Hard disk 1TB

2.Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Bireysel Malzeme Alımları

Kimyasal Malzeme İhtiyaç Formu

Hizmet Alımı İhtiyaç Formu

Diğer İhtiyaç Formu

Önemli Açıklamalar: Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Malzeme Talep etmek isteyen araştırma görevlileri taleplerini 15 Şubat -24 Şubat 2017 tarihleri arasında ilgili formu doldurarak  Koordinatörlüğümüze teslim etmesi gerekmekte daha sonra aşağıda belirtilen hususları dikkatle okuyup işlemlerini ilgili linklerden takip etmesi gerekmektedir. Koordinatörlüğümüzde belirlenen belirli tarih aralığında talepler alınmaya devam edecektir.

Not:Aşağıdaki takip edilmesi gereken işlemler sadace Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Malzeme Talep  eden araştırma görevlileri içindir.

1.Onay Aşaması: Araştırma görevlisi talep formunu koordinatörlüğümüze ilettikten sonra Koordinatörlük onayı beklemesini gerekmektedir.

Talebi Kabul edilen araştırma görevlisi listesi Tıklayınız.

2.Piyasa Araştırması: Talebi kabul edilen araştırma görevlileri talebi kabul edildikten sonra 1 hafta süresince gerekli piyasa araştırması yapması ve gerekli belgeleri koordinatörlüğümüze getirmesi gerekmektedir. Piyasa araştırma formu düzenlenen araştırma görevlileri koordinatörlüğümüze gelerek formları alıp imza işlemlerini tamamlaması gerekmektedir.

Piyasa araştırması Formu düzenlenen araştırma görevlisi için Tıklayınız.

3.Sipariş Aşaması: Piyasa araştırması için işlemleri tamamlanmış araştırma görevlisi için sipariş yazısı düzenlenir ilgili firmaya ulaştırması için araştırma görevlisine verilir.

Sipariş yazısı tamamlanan araştırma görevlileri için Tıklayınız.

4.Malzeme teslimi ve Hizmet İşinin tamamlanması aşaması: Mal ve hizmet alımlarında talep edilen malzemelerin teslimi/hizmet işinin tamamlanmasıyla malzemenin/hizmet işinin eksiksiz ve istenen doğrultuda teslim edilip edilmediğinin Koordinatörlüğümüzce belirlenen Muayene ve Kabul Komisyonunca onaylanması gerekir. Bu onayın ardından firmalarca Koordinatörlüğümüz adına faturalandırma yapılır ve ödeme gerçekleştirilir.