Duyuru
ÖYP Mal ve Hizmet Alım Taleplerinin Değerlendirilmesi Hk.
1 Mart 2021 | 14:26

Lütfen aşağıda yer alan hususları sonuna kadar dikkatlice okuyunuz.

Kayıt donduran, ilişik kesen veya mezun olan Araştırma Görevlilerinin talepleri iptal edilecektir.

Sorularınız için lütfen oyp@gazi.edu.tr adresine mail atınız.

Birimimize iletilen talepler ÖYP Komisyonu tarafından değerlendirilmiş olup;

  • Bilişim grubunda sadece Dizüstü Bilgisayar talepleri uygun görülmüştür. Bu gruptaki formlarda yer alan Harddisk, Kablosuz Klavye ve Kablosuz Mouse talepleri uygun görülmemiştir.
  • Diğer Bilişim grubu talepleri kısmi uygun bulunmuş olup talepleri hakkında Araştırma Görevlilerimiz ayrıca bilgilendirilecektir.
  • Kimyasal Malzeme, Diğer Malzeme ve Hizmet Alımı taleplerinin tümü uygun görülmüştür.
  • Yazılım talepleri ile ilgili Bilgi İşlem Daire Başkanlığına görüş sorulmuş olup gelen cevaba göre işlem tahsis edilecektir. İlgili araştırma görevlilerine bilgilendirme yapılacaktır.

Bilişim grubu içinde yer alan ve toplu şekilde alınacak bilgisayarların alımına ilişkin işlemler Birimimizce yapılacaktır.

Bireysel Mal/Hizmet Alımı kapsamında yer alan Diğer Bilişim, Kimyasal Malzeme, Diğer Malzeme ve Hizmet Alımı talepleriniz için; Üniversitemiz 2021 Harcama İşlemleri Genelgesi doğrultusunda, Yaklaşık Maliyet hesaplamalarına ve Harcama Talimatlarına (Olurlara) esas teşkil edecek ilk proformalarınızı oyp@gazi.edu.tr adresinden tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Birimimize ulaşan e-postalarınıza 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacak olup cevap alamamanız halinde yeniden gönderebilir veya Birimimizle iletişime geçebilirsiniz. Grup ayrımlı uygun görülen talep sahiplerine ilişkin özet listeler için tıklayınız.

 

ÖNEMLİ !!!

Süreçte gecikmelerin yaşanmaması adına aşağıdaki esaslara uygun düzenlenen ilk proforma faturalarınızın en kısa sürede tarafımıza gönderilmesi önem arz etmektedir:

  1. Proforma faturalar en az 3 (üç) ayrı firmadan temin edilmelidir. (Mal/Hizmet Alımının tek bir yerden yapılabileceği ile ilgili Noter Onaylı yetki belgelerinin olması durumu hariç.)
  2. Proforma fatura “Gazi Üniversitesi Eğitim Öğretim ve Dış İlişkiler Koordinatörlüğü YÖK Bursluları Birimi” (Maltepe V.D. 3890038275) adına hazırlanmalıdır. 
  3. Proforma fatura Türk Lirası (TL) bazında düzenlenmiş olmalıdır.
  4. Talep etmiş olduğunuz her bir malzeme için, malzeme adı, miktarı, birim fiyatları KDV hariç tutarlarıyla bildirilmelidir. (KDV oranı ve KDV dahil tutarları da ek olarak belirtebilirler.)
  5. Proforma faturada tarih bilgisi yer almalıdır, firmanın kaşesi ve yetkilinin imzası bulunmalıdır. (Firma adı ve vergi numarasının okunurluğu önemlidir.)
  6. Söz konusu ilk proformalar taratılarak sadece elektronik ortamda gönderilebilirler. (Piyasa Fiyat Araştırma Tutanağı için istenecek ikinci proforma faturalarda ıslak imzalı asılları da talep edilecektir.)
background image