Lütfen aşağıda yer alan hususları sonuna kadar dikkatlice okuyunuz.
Kayıt donduran, ilişik kesen veya mezun olan Araştırma Görevlilerinin talepleri iptal edilecektir.
Sorularınız için lütfen oyp@gazi.edu.tr adresine e-posta gönderiniz.
Birimimize iletilen talepler 11/03/2022 tarihinde ÖYP Komisyonu tarafından değerlendirilmiş olup;
Kırtasiye grubu içinde yer alan talepler toplu şekilde karşılanacak olup alıma ilişkin işlemler Birimimizce yapılacaktır.
Bireysel Mal/Hizmet Alımı kapsamında yer alan Yazılım, Kimyasal Malzeme, Diğer Malzeme ve Hizmet Alımı talepleriniz için; Üniversitemiz 2022 Harcama İşlemleri Genelgesi doğrultusunda, Yaklaşık Maliyet hesaplamalarına ve Harcama Talimatlarına (Olurlara) esas teşkil edecek ilk proformalarınızı oyp@gazi.edu.tr adresinden tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Birimimize ulaşan e-postalarınıza 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacak olup cevap alamamanız halinde yeniden gönderebilir veya Birimimizle iletişime geçebilirsiniz.
Grup ayrımlı uygun görülen taleplere ilişkin özet listeler için tıklayınız.
Sıra numarasının yanında *** bulunan araştırma görevlilerinin birden fazla alım talebinde bulundukları anlaşıldığından alım işlemleri sırası ile gerçekleştirilecektir.
ÖNEMLİ !!!
Süreçte gecikmelerin yaşanmaması adına aşağıdaki esaslara uygun düzenlenen ilk proforma faturalarınızın en kısa sürede tarafımıza gönderilmesi önem arz etmektedir:
Uluslararası Araştırma Programları (AKAP, DOSAP, GEP) 2025 yılı 2. Başvuru Dönemi
Uluslararası Araştırmacı Programları (AKAP, DOSAP, GEP) Başvuruları Hakkında
ÖYP Araştırma Görevlilerinin Mal ve Hizmet Alımı Taleplerine İlişkin Duyuru (Güncellendi)
YÖK Destek (Lisans) Bursu Ödemeleri Hakkında
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.