Duyuru
ÖYP Mal ve Hizmet Alım Taleplerinin Değerlendirilmesi Hk.
11 Mart 2022 | 17:06

Lütfen aşağıda yer alan hususları sonuna kadar dikkatlice okuyunuz.

Kayıt donduran, ilişik kesen veya mezun olan Araştırma Görevlilerinin talepleri iptal edilecektir.

Sorularınız için lütfen oyp@gazi.edu.tr adresine e-posta gönderiniz.

Birimimize iletilen talepler 11/03/2022 tarihinde ÖYP Komisyonu tarafından değerlendirilmiş olup;

  • Hizmet Alımı talepleri kısmi uygun bulunmuş olup talepleri uygun görülmeyen Araştırma Görevlilerimiz ayrıca bilgilendirilecektir.
  • Kimyasal Malzeme, Diğer Malzeme, Kırtasiye Malzemesi ve Yazılım Alım taleplerinin tümü uygun görülmüştür.

Kırtasiye grubu içinde yer alan talepler toplu şekilde karşılanacak olup alıma ilişkin işlemler Birimimizce yapılacaktır.

Bireysel Mal/Hizmet Alımı kapsamında yer alan Yazılım, Kimyasal Malzeme, Diğer Malzeme ve Hizmet Alımı talepleriniz için; Üniversitemiz 2022 Harcama İşlemleri Genelgesi doğrultusunda, Yaklaşık Maliyet hesaplamalarına ve Harcama Talimatlarına (Olurlara) esas teşkil edecek ilk proformalarınızı oyp@gazi.edu.tr adresinden tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Birimimize ulaşan e-postalarınıza 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacak olup cevap alamamanız halinde yeniden gönderebilir veya Birimimizle iletişime geçebilirsiniz. 

Grup ayrımlı uygun görülen taleplere ilişkin özet listeler için tıklayınız.

Sıra numarasının yanında *** bulunan araştırma görevlilerinin birden fazla alım talebinde bulundukları anlaşıldığından alım işlemleri sırası ile gerçekleştirilecektir.

ÖNEMLİ !!!

Süreçte gecikmelerin yaşanmaması adına aşağıdaki esaslara uygun düzenlenen ilk proforma faturalarınızın en kısa sürede tarafımıza gönderilmesi önem arz etmektedir:

  1. Proforma faturalar en az 3 (üç) ayrı firmadan temin edilmelidir. (Mal/Hizmet Alımının tek bir yerden yapılabileceği ile ilgili Noter Onaylı yetki belgelerinin olması durumu hariç.)
  2. Proforma fatura “Gazi Üniversitesi Eğitim Öğretim ve Dış İlişkiler Koordinatörlüğü YÖK Bursluları Birimi” (1. VK No: Maltepe V.D. 3890038275, 2. VK No 8150346288) adına hazırlanmalıdır. Teklif verecek olan firmalar e-Fatura düzenleyebilmelidir.
  3. Proforma fatura Türk Lirası (TL) bazında düzenlenmiş olmalıdır.
  4. Talep etmiş olduğunuz her bir malzeme için, malzeme adı, miktarı, birim fiyatları KDV hariç tutarlarıyla bildirilmelidir. (KDV oranı ve KDV dahil tutarları da ek olarak belirtebilirler.)
  5. Proforma faturada tarih bilgisi yer almalıdır, firmanın kaşesi ve yetkilinin imzası bulunmalıdır. (Firma adı ve vergi numarasının okunurluğu önemlidir.)
  6. Söz konusu ilk proformalar (yaklaşık maliyet teklifleri) taratılarak sadece elektronik ortamda gönderilecektir. (Piyasa Fiyat Araştırma Tutanağı için istenecek ikinci proforma faturalarda ıslak imzalı asılları da talep edilecektir.)
background image