Duyuru
ÖYP Araştırma Görevlilerinin Mal ve Hizmet Alımı Taleplerine İlişkin Duyuru (Güncellendi)
27 Ocak 2023 | 12:50

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından Üniversitemize kaynak aktarımı yapılan ÖYP Araştırma Görevlileri aşağıda belirtilen hususlara dikkat ederek 30 Ocak - 28 Şubat 2023 tarihleri arasında talepte bulunabilirler.

 

Kimyasal Malzeme/Hizmet ve Yazılım Alımı/Diğer Bireysel Malzeme Alımları

Kimyasal Malzeme İhtiyaç Formu 2023

Hizmet ve Yazılım Alımı İhtiyaç Formu 2023

Diğer Malzeme İhtiyaç Formu 2023

Tatbiki İmza Formu 2023

 

AÇIKLAMALAR

  • Mezun olanların ve mezun olacak durumda olanların talepleri alınmayacaktır.
  • Ödenek aşımı olmaması için bir malzeme alımı tamamlanmadan başka bir malzeme talebinde bulunamayacaklardır. Aksi takdirde alım gerçekleştirilemeyecektir.
  • Malzeme talep gerekçesi, Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Bireysel Malzeme Alımları için gerekli olup ayrıntılı bir şekilde yazılıp danışman tarafından imzalanarak talep formuna eklenmelidir.
  • Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Malzeme talep etmek isteyen araştırma görevlileri piyasa araştırmalarını kendisi ve danışmanı ile birlikte yapacağından Tatbiki İmza Formunun doldurulması ve imzalanması gerekmektedir.
  • Bilişim malzemesi (Dizüstü Bilgisayar vb.)  ihtiyacı bulunan araştırma görevlileri piyasa araştırmasını kendileri yapmak üzere Diğer Malzeme İhtiyaç Formunu doldurabilirler.
  • Talepler e-posta yoluyla alınacaktır.
  • Talep edilen formlar elektronik ortamda doldurulup imzalar tamamlandıktan sonra taranarak pdf formatında oyp@gazi.edu.tr adresine e-posta olarak gönderilecektir.
  • Talebinizin ulaştığına dair size 2 iş günü içesinde bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

Not: Taleplerin toplanmasını takiben ÖYP Komisyonu toplanacak olup değerlendirme sonuçları yine birimimiz web sayfasında duyurulacaktır.

background image