Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından Üniversitemize kaynak aktarımı yapılan ÖYP Araştırma Görevlileri aşağıda belirtilen hususlara dikkat ederek 30 Ocak - 28 Şubat 2023 tarihleri arasında talepte bulunabilirler.
Kimyasal Malzeme/Hizmet ve Yazılım Alımı/Diğer Bireysel Malzeme Alımları
Kimyasal Malzeme İhtiyaç Formu 2023
Hizmet ve Yazılım Alımı İhtiyaç Formu 2023
Diğer Malzeme İhtiyaç Formu 2023
Tatbiki İmza Formu 2023
AÇIKLAMALAR
- Mezun olanların ve mezun olacak durumda olanların talepleri alınmayacaktır.
- Ödenek aşımı olmaması için bir malzeme alımı tamamlanmadan başka bir malzeme talebinde bulunamayacaklardır. Aksi takdirde alım gerçekleştirilemeyecektir.
- Malzeme talep gerekçesi, Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Bireysel Malzeme Alımları için gerekli olup ayrıntılı bir şekilde yazılıp danışman tarafından imzalanarak talep formuna eklenmelidir.
- Kimyasal Malzeme/Hizmet Alımı/Diğer Malzeme talep etmek isteyen araştırma görevlileri piyasa araştırmalarını kendisi ve danışmanı ile birlikte yapacağından Tatbiki İmza Formunun doldurulması ve imzalanması gerekmektedir.
- Bilişim malzemesi (Dizüstü Bilgisayar vb.) ihtiyacı bulunan araştırma görevlileri piyasa araştırmasını kendileri yapmak üzere Diğer Malzeme İhtiyaç Formunu doldurabilirler.
- Talepler e-posta yoluyla alınacaktır.
- Talep edilen formlar elektronik ortamda doldurulup imzalar tamamlandıktan sonra taranarak pdf formatında oyp@gazi.edu.tr adresine e-posta olarak gönderilecektir.
- Talebinizin ulaştığına dair size 2 iş günü içesinde bilgilendirme e-postası gönderilecektir.
Not: Taleplerin toplanmasını takiben ÖYP Komisyonu toplanacak olup değerlendirme sonuçları yine birimimiz web sayfasında duyurulacaktır.